Hormonální jóga dle Dinah Rodrigues

Přirozená cesta ke zdraví (nejen) pro ženy

Hormonální jóga
dle Dinah Rodrigues

Navraťte zdraví a harmonii do vašich životů

Hormonální jóga (nebo také Hormonální jógová terapie) je speciální sestava cviků vytvořených Brazilkou Dinah Rodrigues pro ženy a muže s problémy způsobenými hormonální nerovnováhou. Jedná se o přírodní a přirozenou samo-ozdravnou metodu k celkovému zdraví a vitalitě. Autorka oslavila své 93 narozeniny a jako jediná na světe školí lektory hormonální jógy, kteří poté mohou šířit tuto metodu dál. Jsem velice ráda, že k nim mohu patřit i já a  pomáhat předáváním této metody k vašemu celkovému zdraví, navrátit vitalitu, klid a vyrovnanost do vašich životů.

Vím, jak je hormonální jóga mocná a jak silný může mít vliv na uzdravení vlastního těla a rozvíjení sama sebe. Přesvědčte se o tom i vy. A jak na to? Stačí absolvovat kurz, kde si jógovou sestavu osvojíte a poté ji můžete cvičit prakticky kdekoliv – doma, na služební cestě, na dovolené nebo venku.

Pro koho je hormonální jóga vhodná?

Proč cvičit hormonální jógu?

Na rozdíl od klasické hormonální léčby dokáže hormonální jóga při pravidelném cvičení hormony v těle znovu probudit bez vedlejších účinků. Je to úžasně promyšlená a do posledního detailu propracovaná sestava, která opravdu funguje. Takový „malý – velký zázrak „. Na rozdíl od klasické jógy má velmi rychlé výsledky.

Díky hormonální józe:

Proč cvičit hormonální jógu?

Na rozdíl od klasické hormonální léčby dokáže hormonální jóga při pravidelném cvičení hormony v těle znovu probudit bez vedlejších účinků. Je to úžasně promyšlená a do posledního detailu propracovaná sestava, která opravdu funguje. Takový „malý – velký zázrak „. Na rozdíl od klasické jógy má velmi rychlé výsledky.

Díky hormonální józe:

  • neplodnost způsobená hormonální nerovnováhou, špatným prokrvením či svalovou křečí v oblasti pánve

  • premenstruační syndrom (PMS)

  • bolestivá a nepravidelná menstruaci, ztráta menstruace či ovulace

  • dopady stresu, ztráta energie a vitality, napětí, syndrom vyhoření

  • snížená imunita, nedostatečná funkce či přetíženost lymfatického systému

  • polycystické vaječníky, cysty na vaječnících

  • autoimunitní omezení štítné žlázy (zejména nedostatečná činnost štítné žlázy)

  • padání vlasů, lámavé nehty, suchá pleť, akné, inkontinence, syndrom karpálního tunelu, aj.

  • projevy před a v období menopauzy a s ní spojené symptomy:

  • návaly horka, suchost sliznic, snížené libido, poruchy spánku

  • emoční symptomy – výkyvy nálad, deprese, podrážděnost

  • zhoršení paměti a zpomalené myšlení, migrény a bolesti hlavy,

  • bolesti kloubů, přibývání na váze a změny v rozložení tukových zásob v těle

  • osteoporóza

  • vysoká hladina cholesterolu

  • kardiovaskulární problémy

  • těhotenství – vhodné je praktikovat jógu pro těhotné. Po šestinedělí je možné začít opět cvičit, v případě císařského řezu od doby, kdy cvičení doporučí lékař. Dechová a antistresová cvičení je možné cvičit ihned po porodu. HJT podporuje kojení.
  • velmi pokročilá endometrióza
  • rakovina prsu s kontraindikací zvýšené hladiny estrogenu

  • krátce po hysterektomii nebo jiné operaci (zejména břicha a srdce), cvičit můžete cca 6 týdnů po zákroku)

  • nespecifikované bolesti břicha

  • velký myom (větší než 6 cm)

  • pokročilá fáze osteoporózy (hrozí-li zlomenina kosti)

  • psychické problémy

  • po konzultaci s lékařem a úpravou některých pozic lze praktikovat u:

  • kosmetické operace prsou

  • zánět slepého střeva

  • srdeční potíže

  • vyhřezlé plotýnky

  • závratě a problémy se středním uchem (způsobující poruchy rovnováhy)

  • zvýšená funkce štítné žlázy

  • vysoký krevní tlak

V těchto případech je vhodné poradit se s lékařem a osobně s lektorkou, zda je cvičení hormonální jógy vhodné.

Naučte se hormonální jógu na mých kurzech

Sestavu hormonální jógy si osvojíte za cca 8 hodin, pak ji můžete dále praktikovat doma nebo přijít na opakovací lekce. S sebou si odnesete detailní skripta s podrobným popisem všech cviků a technik. Vyberte si způsob, jakým se hormonální jógu chcete naučit.

Hormonální jóga jako dárek

Největší DAR, jaký můžete ženě věnovat, je podpořit ji na její cestě ke zdraví a spokojenosti.

Věnujte kurz jako dárek! Své manželce, přítelkyni, kamarádce, mamince, sestře, švagrové, tchýni, kolegyni… zkrátka každé ženě, na které vám záleží!

Vyberte si poukaz dle vašeho přání.

Kontaktujte mě

Mé semináře jsou protkány přátelskou atmosférou, vzájemným respektem, dobrou náladou a pohodou. Můžete zde sdílet své zkušenosti, vzájemně se podpořit a motivovat. Zanedlouho zjistíte, že v tom zkrátka nejste sama.

Jak často cvičit?

Cvičení sestavy hormonální jógy vám zabere asi 30 minut. Doporučuji ji cvičit minimálně 3x týdně, samozřejmě vše podle toho, jak se po cvičení budete cítit a jak moc závažné problémy máte. Dechová a antistresová cvičení můžete praktikovat kdykoli cítíte stres a nepohodu nebo večer před spaním.

Uzavřená skupina na FB pro absolventky

Ve skupině Jitčina jóga-harmonie těla a mysli sdílím s absolventkami kurzu nejrůznější typy nejenom o hormonální józe a je rovněž platformou pro vaše dotazy. Do skupiny vás pozvu po skončení kurzu.