Vaše ohlasy

 - Podělte se o vaše zkušenosti! -

Na seminář hormonální jógové terapie podle Dinah Rodrigues jsem se přihlásila z důvodu prevence poklesu hormonálních hladin přicházejících s menopauzou. Seminář byl skvělý a doporučila bych ho každé ženě. Sestavu cviků nás učila velmi milá a příjemná lektorka Jitka Janešová v nádherném prostředí studia v centru Prahy. Po celý kurz jsem se cítila velmi příjemně v intimní atmosféře s několika málo dalšími ženami. Vedení lektorky bylo velmi profesionální a již se těším na společné opakovací lekce. Ráda bych tímto způsobem pozitivně ovlivnila kvalitu mého života do budoucnosti ´.

Zita Viková,  Výživový poradce, Praha, srpen 2017

Před nedávnem jsem absolvovala dvoudenní kurz Hormonální jogy pro ženy. Ačkoliv jogu běžně necvičím, kurz se mi velmi líbil a utekl velmi rychle. Největší zásluhu na to samozřejmě měla lektorka Jitka Janešová, která měla vše skvěle připravené a to nejen z hlediska dané sestavy, ale i z hlediska zajištění lehkého občerstvení a dostatku tekutin. Jitka dokázala navodit velmi příjemnou atmosféru, vyzařovala z ní pozitivní energie a tím nás všechny průběžně nabíjela. Jitka se dokázala věnovat každé z nás individuálně a neunikl jí žádný detail. Navíc atmosféru doladila použitím éterických olejíčků a překvapením na z&aacu te;věr. Kurz můžu doporučit každé ženě, ať už nějaké zdravotní problémy má či nemá , už jen pro to načerpání pozitivní energie a protažení svého těla. Samozřejmě pokud člověk vydrží cvičit i pak sám doma, tak je to značka ideál :-)

Jana K., Praha, srpen 2017

Navštívila jsem kurz hormonální jógy pro ženy. Přestože mám určitá zdravotní a fyzická omezení, tak pod vedením sympatické lektorky jsem zvládla celou sestavu s menšími úpravami. Prostředí ve studiu je velice příjemné a čas strávený na semináři byl opravdu skvělý. Pevně věřím tomu, že pravidelné cvičení bude mít dobrý vliv na můj zdravotní stav

Ilona D., Rakovník, listopad 2017

Moc děkuji za hezký strávený čas. Byla jsem moc spokojená se seminářem hormonální jógy, který vedla lektorka Jitka Janešová. Prostředí Studia Hortenzie, ve kterém jógu vyučuje je moc hezké a klidné, velice dobře se tam relaxuje. Co se týče výuky, ta byla super, Jitka vše srozumitelně vysvětlila a při závěrečných meditacích mě její hlas hezky sklidnil a uspával.:) Už se těším, až budou vidět výsledky cvičení.  Ještě jednou moc děkuji a těším se na opakovací lekci.

Michaela, Praha, červen 2018

Ještě jednou moc díky za to, že jsi nás seminářem tak skvěle provedla.
Jsi neskutečně příjemná, vše skvěle vysvětlíš a předvedeš a umíš vytvořit uvolněnou atmosféru. Myslím, že jsme se všechny cítily neskutečně dobře :)).
Určitě tě budu informovat, jestli došlo k nějakému zlepšení. Věřím, že se všeho zbavím i bez operace!

Sára, Praha, červen 2018

Doporučuji všem ženám. Kurz jsem dostala jako dárek. Cvičím pravidelně a jsem ohromena rychlým nástupem všech pozitivních změn. Jednoznačně to považuji za investici do zdravější a kvalitnější budoucnosti. Oceňuji profesionální přístup lektorky Jitka Janešové a krásné prostředí studia.

Martina, Praha, červenec 2018


Jsem ráda za možnost setkání se s hormonální jógou právě přes Jitku. Má přirozený, lidský a přátelský přístup, který je zde bezpochyby třeba. Umí lekce udělat na pohodu a chová se ke každému jako k individualitě. A tak to má podle mého být. Místo Hortenzie, kde Jitka jógu předcvičuje je naprosto SUPER - klidné, vzdušné, čisté a s příjemnou energií. Hormonální jóga mě učí nejen být zdravou ženou ale i k pravidelnému režimu s kterým mám trošku problém. Takže za mě Jitčina jóga - ano, určitě doporučuji!

Terezka, Brandýs nad Labem, červenec 2018

Víkend hormonální jógy na Beránkově mlýně byl úžasně odpočinkový a inspirující! Střídání výborného zdravého jídla s lehkou formou cvičení v příjemném a tichém prostředí bylo to, co mi dodalo energii do zvládání trochu hektičtějšího života ve městě. Milá cvičitelka i všichni kolem. Doporučuji!

Marie, Praha, říjen 2018

Mám za sebou dva týdny cvičení. Cítím se neskutečně nabitě. Nejsem ranní ptáče, tak jsem si chtěla vždy odcvičit večer. Jsem pak ale tak nabitá, že jsem jednou do půl třetí nemohla spát, takže se teď snažím vstávat, abych se nabila ráno a ne večer:)

Díky za Váš kurz, má opravdu smysl najít si denně čas a sestavu si odcvičit. Třeba tato zpětná vazba pomůže jiným ženám vydržet a pravidelně cvičit.

Lucie, Praha, říjen 2018